Mityba (Indija)

Atvykes i Indija, is pradziu gali pasijusti kiek sutrikes maisto atzvilgiu. Prireikia laiko, kol pamatai, kad apart ryziu, astraus sabdzio ir ivairiausiu saldumynu, yra ir sveikesnio maisto alternatyva:)

Kiekvienam pagal iprocius, taciau as dziaugiuosi, pradejusi maitintis taip, kaip tiko ir tinka mano kunui. Gauti pranos is maisto yra valgymo esme. Nors ir nusivyliau suzinojusi, kad Indijoje labai gajus chemijos naudojimas, kaip bebutu, cia zaliavalgiauti tikrai palankesnes salygos finansiniu atzvilgiu.

Zinoma, prasadas is Sventu asmenybiu yra sventas reikalas, tad bent siek tiek pagerbti Jo yra butina. Taciau, pasak vienos, puikios homeopates A. Vaivarienes, kurios konsultacijas, beje, labai rekomenduoju, butent veganine-vegetarine mityba nuo paauglystes, mane isgelbejo nuo sunkesnio autoimunines ligos formavimosi proceso. Bet kas, atsisakes miltu, krakmolo, cukraus ir sumazines pienos produktu vartojima iki ghi sviesto, sumazines druskos naudojima, pajunta didziule nauda savo savijautai. Mums visai nebutina klijuoti sau ar aplinkiniams tokias etiketes, kaip „veganas“ ar „zaliavalgis“, galima tiesiog prisilaikyti sveikos, turtingos mitybos nepuolant i krastutinumus, nebent griezciau susiimti skatina patiriami kuno negalavimai.

Nuotraukose matote musu su sunumi skaniausia maista ir pastangas gauti reikiamas medziagas organizmui cia, Indijoje. Sunus visuomet vietoj kazkokio saldumyno su dziaugsmu renkasi salotas, daigus ar vaisius, norisi tokius mitybos iprocius ir issaugoti. Prasitarusi vietiniams, kad savo salyje sunus sokolado nebuvo ragaves ir kad apskritai, saldumynu vengdavome, sulaukeme uzuojautos zvilgsnio 🙂 Taciau tik pastebekime, kaip pakvaista vaikai, suvalge gaminiu su cukrumi. Daznai tevai skundziasi, kad vaikas yra neramus, hiperaktyvus ir sunkiai sutelkiantis demesi, bet tuo paciu, maitina vel ir vel saldumynais. Ne tik vaiku, bet ir musu, suaugusiuju protai tampa ramesni atsisakius sio produkto.

Pasidalinsiu nuoroda, kur galesite perskaityti daug naudingu knygu, konspektu apie mityba ir badavimus: https://drive.google.com/drive/folders/0BygEAo-ZDo-saWFQYjFtUDRqWWM?docId=0BygEAo-ZDo-sdk1fY0IxbEhWN0k

Dar keli bendri patarimai:

  • nuo virusu ir kitu negalavimu geras homeopatinis vaistas yra Engystol.
  • Karsciuojant, sloguojant taip pat tinka Antigripin (1,2,3) zirniukai.
  • Parafight – puikus zoleliu rinkinys vienoje kapsuleje, kuris valo nuo parazitu ir stiprina organizma.
  • Sezamu, garstyciu, kokoso alieju naudojimas pagal kuno tipa.
  • Dezinfekuojantis antibakterinis misinys odai ir nosies gleivinei – kokoso aliejus su keletu arbatmedzio eterinio aliejaus lasiukais.
  • Nemaisykite baltymu (o tai reiskia ir seklu, riesutu) su druska, cukrumi, krakmolu ar kitais angliavandeniais.
  • Baltymus palankiausia valgyti viena karta dienoje.
  • Citrinos sulciu ir alyvuogiu aliejaus misinys gali atstoti dideli druskos ir kitu prieskoniu naudojima maisto ruosoje.
  • Daiginkite zalius grikius, mung pupuoles, seklas – jie tampa daug maistingesni.
  • Nelaikykite vandens ar maisto prie kompiuterio ar telefono.
  • Darykite rytais bent penkiu minuciu manksta, atlikite kvepavimo pratimus, daug vaiksciokite gamtoje.
  • O svarbiausia, viska ruoskite su meile ir svaria samone! Nekalbekite telefonu ir pasirupinkite savo vidine ir isorine svara. Viskas persiduoda musu gaminamam maistui.

Be First to Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *